Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért
2017-04-01 12:30:00
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
Régebbi híreink
Képújság
Legfrissebb híreink
21:10
- Csaknem ezer művész jelentkezett a 8. Székelyföldi Grafikai Biennáléra17:59
- A tanári szoba című német film kapta idén a LUX közönségdíjat17:17
- Korlátozás nélkül folytatódhat a Nemzeti Konzervativizmus Konferencia (NatCon) Brüsszelben - FRISSÍTETT16:41
- Öt magyar állampolgárt adócsalással gyanúsítanak Romániában16:16
- Ötven év után streamingen ismét látható a Let It Be és egy új Beatles-könyv is megjelent15:41
- Megújul az Egert Szilvásváraddal összekötő út15:18
- Letették a Marina City, a főváros új, Duna-parti városnegyed-fejlesztésének az alapkövét14:55
- Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre14:27
- Ásványolaj szövetség: 1,9 százalékkal csökkent az üzemanyagfogyasztás az első negyedévben14:05
- Átadták az Év Tájházvezetője díjat és a Szablyár Péter Emlékplakettet
Mai legolvasottabb hírek
1.
- A Wienerberger 12 milliárd forintból épít betoncserépgyárat Hejőpapin2.
- Nélkülözők kontra gondtalanul élők - kinek mennyi pénz jut?3.
- Belga kormányfő: A politikai gyűlések betiltása alkotmányellenes, pont!4.
- Csökkent a világ legnagyobb luxuscikk-gyártója, az LVMH negyedéves bevétele5.
- Letették a Marina City, a főváros új, Duna-parti városnegyed-fejlesztésének az alapkövét
MTI hírfelhasználó
Hasznos linkek