Együttműködési megállapodást kötött a GVH és a Magyar Public Relations Szövetség
Együttműködési megállapodást kötött a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ), a két szervezet a gazdasági versenyre irányadó jogszabályok és etikai normák tiszteletben tartására törekvő, azokat a vállalati gyakorlatba ültető szemlélet erősödését kívánja támogatni.
Az aláírást bejelentő csütörtöki közlemény szerint a GVH tematikus oldalaival, kampányaival, jogalkalmazói eszközeivel elősegíti a vállalkozások, elsősorban a kkv-k ismereteinek növelését, ezzel is támogatva a versenyszabályok betartását. Az együttműködés alapján az MPRSZ is hozzájárul a GVH információközvetítő tevékenységének erősítéséhez, ezzel támogatva a versenyhivatal céljainak megvalósítását.
Az együttműködési megállapodást a GVH részéről aláíró Tevanné Südi Annamária, a GVH főtitkára kiemelte: a versenyjogi megfelelés nem pusztán jogszabályi kérdés, hanem egy attitűd, morális és etikai elkötelezettség, amelynek hiánya végső soron versenyhátrányt is eredményezhet. A változáshoz azonban szemléletváltás és kultúraváltás is szükséges, ezért fogadja örömmel a GVH az ezt ösztönözni szándékozó szervezetek ilyen irányú kezdeményezéseit.
Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke az aláírás alkalmából a közlemény szerint kifejtette: a magyarországi PR szakma etikus és versenyjogi törvényeknek megfelelő működése a szövetség egyik alapcélja. A GVH-val megkötött megállapodástól a szervezet olyan konstruktív együttműködést vár, amely mindkét érintett munkáját segíti.