Emma napja van. | 2024.04.19

A Ford bővíti magyarországi értékesítési hálózatát

2016-01-06 21:15:00

Négy új szalont nyit Ford Magyarországon az idén, folytatva márkakereskedői hálózatának bővítését, amelyet megalapoz, hogy 2015-ben ismét piacvezető márka tudott maradni - tájékoztatta a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. az MTI-t szerdán.
A márkakereskedők 2015-ben 12 300 Ford személyautót és kishaszonjárművet adtak el, ez 12,2 százalékos piaci részesedést biztosított a márkának Magyarországon. Az értékesítés bővülése megközelítette a teljes újautó-piac 13 százalékos gyarapodását - ismertették a közleményben.
    Az új személyautók piacán 10 százalékkal részesedik a márka 7576 eladott kocsival, a kishaszonjárművek szegmensében azonban 26 százalékkal, ezt 4600 új autó eladásával érte el tavaly. A közel 10 százalékkal növekvő magyarországi kishaszongépjármű-piacon a Ford eladásai tavaly 1300 darabbal, 38 százalékponttal növekedtek. A kereskedések jól ki tudták használni a növekedési hitelprogram kínálta lehetőségeket, és a Ford a Falubusz programba is be tudott kapcsolódni 302 jármű eladásával.
    A magyarországi újautó-piac élénkülésében bízva a kereskedői hálózat már 2015-ben is bővült. Novemberben három helyszínen nyitottak márkakereskedést Budapest környékén, ezek valamennyien magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosító FordStore szalonok. Hasonlók létesülnek az idén is, egy budapesti, valamint egy győri, veszprémi és egy kelet-magyarországi helyszínen. 
    Ez, valamint a folytatódó modell- és technológiai invázió Dalos Attila a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója szerint megalapozza, hogy a márka akár a piaci élénkülés üteménél nagyobb mértékben növekedjen mind a magán-, mind a flottavásárlások területén.
    A Fordnak jelenleg 20 márkakereskedő partnere 34 telephelyen országszerte.
    A személygépkocsi-eladásoknál a magánvevők aránya 25 százalék, a flottavásárlóké 75 százalék. A kishaszonjármű kategóriában mintegy 90 százalék a flottavevők aránya - közölte az MTI kérdésére a Ford.   
    A cég beszámolt arról is, hogy 2015-ben a szervizhálózatban
közel 10 százalékkal emelkedett az ügyféllátogatások száma.



Képújság
Sajómente Média Alapítvány
Legfrissebb híreink
19:45
- Időjárás-jelentés
17:19
- Novemberben kerül országszerte a mozikba Herendi Gábor új filmje
16:03
- A kazincbarcikai Városvédők megválasztásuk esetén eltörlik a magánszemélyek helyi adóit, 50 ezer forintot adnak Karácsonykor a nyugdíjasoknak és a gyermekét egyedül nevelő szülőknek
15:27
- NVI: eddig közel 400 ezer ajánlóívet igényeltek a jelöltek és jelölőszervezetek
14:48
- Magyar Ásványolaj Szövetség: a harmadik-negyedik helyen van a hazai dízel és benzin ára a környező országok között
14:06
- Mészáros Csoporté a Magyarország piacvezető kiskereskedelmi babaáruházlánca, a Brendon Holding Kft.
13:03
- KSH: a benzin 3,2, a dízel 5 százalékkal drágább Magyarországon a régiós átlagnál
12:12
- Megvesztegetett boncmesterek ellen emeltek vádat a fővárosban
11:05
- NAK: bővült a falugazdász-hálózat és a kamarai tagoknak nyújtott szolgáltatások köre
10:09
- Insura.hu: 5,9 százalékkal emelkedtek a casco díjak az első negyedévben
MTI hírfelhasználó